Orienteringsløb 2021

Kom og vær med til en hyggelig tur gennem naturen, hvor vi på en rute på 12 km gennem by og skov byder på spændende opgaver undervejs og hyggeligt samvær. Det er en hyggetur, dvs. tiden har ingen betydning, så alle kan være med.

Vi inviterer både til gang, løb, cykling, ridning og hestevognskørsel, så tag en makker under armen og mød op!

Dagen, hvor dette hyggelige arrangement finder sted, er allerede

Lørdag d. 30. oktober kl. 9.00!

Præmieoverrækkelsen sker i henhold til Corona-reglerne, og det er derfor først muligt at sætte tidspunkt på, når vi ved, hvor mange deltagere, der er. Der gives præmier til både børne og voksenhold samt bedste udklædte i hver aldersgruppe, så tilmeld jeres hold med sjove navne og udklæd jer selv og evt. heste tilsvarende.

Holdene skal bestå af to personer, da både opgaver og præmier er tilrettelagt herefter. Er man flere, må man selv finde ud af at dele.

Arrangementet koster 100 kr. pr. deltager, hvori i får en hyggelig tur, en lækker varm ret efter endt tur og kaffe/te, saft og kage. Er man flere end 2 personer på holdet, koster øvrige deltagere 30 kr. pr. mand.

Øvrige gæster kan købe mad, kaffe/te, saft og kage i ”Den lille biks”. Hjælpere må gerne forhåndstilmelde ved ønske af mad, så vi har mad nok.

Tilmelding skal ske senest d. 21. oktober og KUN på orientering.bybr@gmail.com

Ved tilmelding, angiv da: navne, alder, teamnavn, samt hvordan i er undervejs (gang, løb, cykel, hest…). Børn/voksne skiller ved konfirmation.

Tilmelding er først gældende ved betalt gebyr. Tilmelding via facebook er ikke muligt.

Betaling skal ske på kontonummer: 7970-1198396 HUSK tydeligt navn/teamnavn

Starttiderne kan ses dagen før på hjemmesiden www.bylderupbovrideklub.dk eller i begivenheden på facebook.

Vi glæder os til en hyggelig dag!

Bylderup-Bov Rideklub

Ved spørgsmål kontakt Lea Lund på 61 46 46 17

COVID-19

Vi, som arrangører, tager alle vores forholdsregler ifm. Corona. Det betyder blandt andet, at alle poster er Corona-venlige, der vil være sprit stationer, samt vi ikke må overstige forsamlingsforbuddet på pt. 100 personer. Det betyder, at vi opfordrer vores deltagere til ikke at ”blive hængende”, men tage hjem, når man har spist og overværet præmieoverrækkelsen. Vi forsøger at dele børn og voksne op, så børn rider om formiddagen og voksne senere, så vi kan afholde to forskellige præmieoverrækkelser, for ikke at overstige forsamlingsforbuddet. I samme omgang beder vi om, at der ikke medbringes flere hjælpere end højst nødvendigt. Evt. hjælpere skal oplyses i tilmeldingen, så vi har overblik over antal personer.

Har man symptomer på smitte, skal man blive hjemme!

Vi håber på at I alle vil hjælpe os med at få en hyggelig, Corona-venlig dag.

Orienteringsløb 2021

Ved spørgsmål: mobil:  61 46 46 17